impact whey protein

Należy wspierać się w spocie, odżywki typu poprawiają wyniki wszelkiego treningu.
Parę słów o sporcie.

Definicja z wiki: Suplementy przed treningowe

impact whey protein
Suplementy stosowane przed treningiem to preparaty przeznaczone głównie dla sportowców oraz osób aktywnych fizycznie.
Ich zadaniem jest zwiększenie wydolności organizmu w trakcie wysiłku.
Mają za zadanie wywoływać efekt pobudzenia organizmu, zwiększenia jego koncentracji oraz zwiększenia intensywności ćwiczeń.
Dobór suplementów przedtreningowych powinien być uzależniony od rodzaju treningu, stosowanej diety oraz od indywidualnych potrzeb organizmuŹródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Suplement_(kulturystyka)

Uzupełnianie niedoborów minerałów i białek

Dobre efekty bez odżywek- to możliwe, ale pewnych substancji nie dostarczymy w diecie w takiej ilości jaka jest potrzebna przy intensywnym treningu.
Dlatego nie poleca się intensywnie trenować bez wspomagania odżywkami i suplementami.

Dobra i zbilansowana dieta oczywiście pomaga i jest bardzo istotna, ponieważ nic nie zastąpi takiej diety.

Ale odżywki i suplementy jak sama nazwa wskazuje mają uzupełniać pewne niedobory , a nie dostarczać je w 100%.

Na każdej odżywce znajdziemy zapis, ze suplement nie może być stosowany jako zamiennik zdrowej i zbilansowanej diety. I dobrze jest o tym pamiętać.

O żywieniu sportowców w Wikipedii

Wydatek energetyczny dla poszczególnych grup ludności jest różny.

W sporcie jest on zwiększony i wykazuje zróżnicowanie pomiędzy poszczególnymi dyscyplinami sportowymi.

Zależy on również od cyklu treningowego oraz czasu trwania wysiłku fizycznego.
Zapotrzebowanie na energię sportowców wielu dyscyplin jest podobne i zbliżone do wielkości 72 kcal/kg m.c.

Różni się ono w sportach siłowych i siłowo-szybkościowych, osiągając odpowiednio: 76 i 66 kcal/kg m.c.

Sportowcy uprawiający dyscypliny wytrzymałościowe często mają trudność w osiągnięciu wysokiego poboru energii.
Rozwiązaniem jest spożywanie częstych, skoncentrowanych posiłków.
Przybliżony procentowy udział składników pokarmowych w pokrywaniu zapotrzebowania energetycznego u sportowców powinien wynosić: 10-15% dla białek, 20-30% dla tłuszczów i 55-65% dla węglowodanów.

Jest on zbliżony do wartości przewidywanych dla ogółu ludności.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Żywienie_sportowców.

Widok do druku:

impact whey protein